Actualitzat 18/05/2020 12:07

Ábalos acusa Ayuso de convocar manifestacions per "derrocar" el govern de Sánchez

El ministre de Transports, José Luis Ábalos, en el ple del Congrés dels Diputats, Madrid (Espanya), 6 de maig del 2020.
Pool

El ministre insta la presidenta a garantir l'atenció primària: "És molt més eficaç" que les mobilitzacions

MADRID, 18 maig (EUROPA PRESS) -

El ministre de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana, José Luis Ábalos, ha acusat aquest dilluns la presidenta de la Comunitat de Madrid, Isabel Díaz Ayuso, de "convocar manifestacions al carrer sense cap distància social" amb l'objectiu de "tombar el govern".

En una entrevista a 'Los desayunos de TVE' que ha recollit Europa Press, el ministre ha instat la presidenta autonòmica a actuar com "una governant responsable". "Ha de pensar en com millorar les coses i no pas com empitjorar-les", ha asseverat.

En aquest sentit, Ábalos ha insistit que "obrir centres d'atenció primària" per garantir un sistema preventiu i tenir els "recursos necessaris" per si hi hagués un rebrot "és molt més eficaç des del punt de vista sanitari" que convocar la gent a manifestar-se.

Aquest diumenge es van produir diverses protestes contra l'executiu en les quals es va demanar la dimissió del president Pedro Sánchez amb cassoles, cartells i crits que expressaven malestar davant l'acció política per gestionar la crisi.

A la Comunitat de Madrid, la manifestació es va repartir per diverses ciutats i pobles i prop de 200 persones van protestar davant de la seu del PSOE, al carrer Ferraz, amb consignes com 'Sánchez dimissió' o 'Sánchez a la presó'.

Contingut patrocinat