Publicat 25/02/2019 12:31

Abacus Cooperativa impulsa un pla de transformació digital i obrir un flagship a Barcelona

Un Dels Establiments D'Abacus
ABACUS - Archivo

BARCELONA, 25 febr. (EUROPA PRESS) -

Abacus Cooperativa ha impulsat un pla estratgic 2019-21 basat en la transformació digital que inclou obrir una botiga flagship al centre de Barcelona, com ha explicat als seus socis en una sessió informativa.

Els objectius són afavorir el creixement en e-commerce, millorar la compra per a socis i clients, innovar en servei i producte, ampliar l'oferta educativa i d'oci --incloent aliances amb tercers per donar valor afegit--, distribuir més productes i serveis educatius, i reforar lideratge, segons un comunicat.

La cooperativa va tancar el 2018 amb unes vendes de 88,3 milions d'euros; preveu un creixement del 13,8% fins a superar els 100 milions el 2021; invertir 8 milions en el seu pla estratgic de tres anys; i calcula "doblar els resultats anuals respecte als actuals fins arribar al milió d'euros el 2021".




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés