Publicat 10/01/2015 13:19

Sánchez (PSOE) creu "absolutament increïble i indecent la baralla de poder" entre Mas i Junqueras

Pedro Sánchez
EUROPA PRESS

SANT SEBASTIÀ 10 gen. (EUROPA PRESS) -

El secretari general del PSOE, Pedro Sánchez, ha qualificat d'"absolutament increïble i indecent la baralla de poder" entre el president de la Generalitat, Artur Mas, i el líder d'ERC, Oriol Junqueras.

En una assemblea oberta amb ciutadans al Kursaal de Sant Sebastià, ha instat a Mas i Junqueras que "deixin de preocupar-se per allò seu i comencin a ocupar-se dels problemes dels catalans".

Sánchez ha afirmat que "l'independentisme és, sobretot, insolidaritat i egoisme", i ha afegit: "Quan els espanyols veiem el que està ocorrent a Catalunya, ens sembla absolutament increïble i indecent".

En aquest sentit, ha apuntat que s'està "veient Artur Mas i Oriol Junqueras en una baralla única i exclusivament de poder", i els ha emplaçat que "deixin de preocupar-se per allò seu i comencin a ocupar-se dels problemes dels catalans".

El líder socialista ha recordat que els principals reptes que té Catalunya, ara mateix, són superar "la desigualtat de la pobresa laboral" i acabar amb "el sofriment" que estan causant en els catalans "les polítiques i retallades de la dreta".

Articles Relacionats

Contingut patrocinat