Publicat 05/01/2015 14:44

Acaba la reunió d'Artur Mas i Oriol Junqueras a la Generalitat

Artur Mas
Foto: EUROPA PRESS

BARCELONA, 5 Ene. (EUROPA PRESS) -

La reunió d'aquest dilluns en la Generalitat entre el president Artur Mas i el líder d'ERC, Oriol Junqueras, ha acabat a primera hora de la tarda, han informat a Europa Press fonts pròximes a la trobada.

   En la seva última trobada feta pública va ser el dissabte 27 de desembre, també en la Generalitat, amb la presidenta de l'ANC, Carme Forcadell; la d'Òmnium Cultural, Muriel Casals, i el de l'AMI, Josep Maria Vila d'Abadal.

   El portaveu del Govern, Francesc Homs, ja ha dit llavors que la Generalitat mantenia aquests dies contactes diversos, que els anava a seguir mantenint durant les festes de Nadal, i que l'executiu confia a arribar a un gran acord amb ERC, ara que afronta la continuació del procés sobiranista i els Pressupostos 2015.

Contingut patrocinat