MADRID, 8 des. (EUROPA PRESS) -
El debat d'aquest dilluns entre els candidats a la Moncloa de PSOE, C'S i Podem i la vicepresidenta del Govern, Soraya Sáenz de Santamaría, va reunir un total de 9,2 milions d'espectadors i va ocupar més d'un 48 del 'share' televisiu, sumant les audiències d'Antena 3 i La Sexta.
El minut més vist de la trobada va ser a les 22.39 hores, quan un total de 10 milions d'espectadors (més de la meitat de l'audiència de les televisions espanyoles, el 51,3%) estava seguint el debat.
Segons el Grup Atresmedia, és el programa "més vist de l'any" i també el "més comentat de l'any" a Twitter amb de 2,5 milions de tuits i més de 12 hores a la llista dels 'trending topics' a Espanya.
De fet, el debat preelectoral espanyol va arribar a ser també un dels temes més comentats a escala mundial en aquesta xarxa social, i va conservar l'estatus de 'Trending Topic' durant cinc hores, segons indica el grup al seu compte oficial de Twitter.