Publicat 08/12/2015 13:12

9,2 milions de persones van veure el debat d'Antena 3 i La Sexta amb un 48% del 'share'

MADRID, 8 des. (EUROPA PRESS) -

El debat d'aquest dilluns entre els candidats a la Moncloa de PSOE, C'S i Podem i la vicepresidenta del Govern, Soraya Sáenz de Santamaría, va reunir un total de 9,2 milions d'espectadors i va ocupar més d'un 48 del 'share' televisiu, sumant les audiències d'Antena 3 i La Sexta.

El minut més vist de la trobada va ser a les 22.39 hores, quan un total de 10 milions d'espectadors (més de la meitat de l'audiència de les televisions espanyoles, el 51,3%) estava seguint el debat.

Segons el Grup Atresmedia, és el programa "més vist de l'any" i també el "més comentat de l'any" a Twitter amb de 2,5 milions de tuits i més de 12 hores a la llista dels 'trending topics' a Espanya.

De fet, el debat preelectoral espanyol va arribar a ser també un dels temes més comentats a escala mundial en aquesta xarxa social, i va conservar l'estatus de 'Trending Topic' durant cinc hores, segons indica el grup al seu compte oficial de Twitter.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés