Publicat 23/03/2021 17:56CET

El 50% dels clients de Crèdit Andorrà ja són digitals

Archivo - Arxiu -Seu de Crèdit Andorrà.
EUROPA PRESS - Archivo

Els accessos a la banca 'online' van augmentar un 24% durant el 2020

ANDORRA LA VELLA (ANDORRA), 23 mar� (EUROPA PRESS) -

El 50% dels clients de Crèdit Andorrà ja són digitals i els accessos a la banca en línia de l'entitat van augmentar un 24% respecte al 2019.

En un comunicat aquest dimarts de l'entitat bancària, concreten que en l'últim trimestre del 2020 es va superar el milió d'accessos a la plataforma de banca 'online'.

També va augmentar un 33% el 2020 l'ús del mòbil per dur a terme operacions bancàries, i actualment el 66% dels accessos a e-Crèdit es fan a través d'un dispositiu mòbil.

Durant l'any passat, el banc andorrà va impulsar que es pogués contractar productes i serveis a distància amb signatura digital, i va fer més de 300 contractes de banca en línia amb signatura digital durant l'últim semestre.

EL MEU GESTOR

Crèdit Andorrà també va oferir als clients l'eina 'El meu gestor' amb l'objectiu de tenir "una relació més pròxima i còmoda" amb el gestor, sense la necessitat d'anar a l'oficina.

Així, a través d'e-Crèdit i des de qualsevol dispositiu, el client pot demanar una cita amb el seu gestor, intercanviar missatges i enviar documentació de manera segura i confidencial.

Segons el banc, "la digitalització dels hàbits dels usuaris ha ajudat a consolidar aquesta eina", que ha registrat un increment del 220% dels missatges que s'envien.

En la mateixa línia, el servei de cita prèvia, que permet gestionar les cites de manera automatitzada, també va tenir "una bona rebuda": més de la meitat dels gestors ha rebut sol·licituds de cita mitjançant e-Crèdit.

AUGMENT DE LES OPERACIONS

L'accés a e-Crèdit permet que els clients facin la majoria de les operacions bancàries habituals, com consultar els moviments de comptes i targetes, fer traspassos i transferències, comprar i vendre valors i fer un seguiment de les inversions.

Els traspassos de comptes i transferències s'han incrementat un 22% respecte al 2020, i l'operativa de compra-venda de valors un 300%, segons detalla Crèdit Andorrà.

El director de Comunicació Corporativa, Màrqueting i Transformació Digital Clients de Crèdit Andorrà, Joan Mas, ha explicat que "aquesta tendència de creixement en l'ús de la banca digital és molt rellevant".

"Com a banc líder i pioner tenim el compromís d'oferir als nostres clients solucions digitals innovadores que aportin servei i valor afegit, i que s'adaptin a la situació actual i a les noves necessitats dels usuaris", ha afegit.

Contador

www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2021 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés