Actualitzat 24/06/2013 14:56

43.000 catalans van trobar treball en una altra província el primer trimestre de l'any

BAR, AUTÓNOMO, TRABAJADOR, CAFÉ, PARO, IPC, PRECIOS
EUROPA PRESS

BARCELONA 24 juny (EUROPA PRESS) -

Un total de 43.175 catalans van trobar treball en una altra província --de Catalunya o de la resta d'Espanya-- durant el primer trimestre del 2013, segons dades recollides per l'empresa de recursos humans Randstad del Servei Públic de Ocupació Estatal (Sepe).

En un comunicat d'aquest dilluns, l'informe desgrana que al seu torn, 50.047 persones de tot Espanya han trobat treball en alguna província catalana.

Per províncies, les que han rebut més persones per treballar procedents d'una altra zona són Barcelona (35.600), Tarragona (5.500) i Girona (3.500), mentre que Lleida es queda en 3.500 persones acollides.

Si es tenen en compte les sortides professionals, Barcelona lidera el rànquing d'emigrants a altres províncies (20.400), seguida de Tarragona (9.000), Girona (7.300) i Lleida (6.300).

Pel que fa a la variació entre trimestres, s'ha produït un descens en totes les províncies catalanes pel que fa a l'arribada de treballadors, encapçalat per Tarragona (-40,7%) i Lleida (-21,8%); de la mateixa manera que en persones immigrants, amb Lleida al capdavant (-29%) i Barcelona (-21%).

Contingut patrocinat