Actualitzat 10/07/2013 15:15

El 40,6% dels catalans volen autodeterminació

Ambiente En Las Calles De Barcelona Durante La Diada (Archivo)
Foto: Europa Press

BARCELONA, 10 Jul. (EUROPA PRESS) -

El 40,6% dels catalans aposten perquè Espanya reconegui a les comunitats autònomes la possibilitat d'esdevenir Estats independents, segons el Centre d'Investigacions Sociològiques (CIS) després del comicis catalans de novembre de 2012.

   En canvi, el 25,6% dels enquestats entre novembre i desembre es mostren partidaris que les autonomies tinguin més capacitat d'autogovern; el 17,6% volen la continuïtat del règim actual; el 9,1% advoquen per la supressió de les autonomies i el 3,4% demanen menys competències per a les comunitats.

   L'enquesta també assenyala que hi ha una majoria d'enquestats (23,5%) que està a favor que CiU governi en minoria amb el suport parlamentari d'ERC, i en segon lloc (19,4%) se situen els partidaris d'un govern de coalició entre els dos partits.

Contingut patrocinat