BARCELONA 29 nov. (EUROPA PRESS) -
Unes 4.000 persones han participat en la gimcana de la companyia aèria Vueling que s'ha realitzat aquest divendres en tres emplaçaments amagats de Barcelona, en els quals s'han reproduït diferents llocs de l'aeroport del Prat, on han hagut de fer un 'check-in', ha informat aquest divendres l'aerolínia en un comunicat
Els participants han hagut de seguir les pistes que Vueling ha llançat des del seu perfil de Twitter al llarg del matí d'aquest divendres per trobar aquestes ubicacions, que eren situades en un taulell de facturació de Las Arenas, en un control de seguretat de Maremàgnum i a la sala d'espera del centre comercial Glòries.
Els 30 primers participants que han finalitzat la gimcana, que vol promocionar la connexió aèria entre Barcelona i Galícia, han guanyat com a premi un viatge per a aquest cap de setmana rumb a A Corunya (Galícia), i Vueling ha repartit també més de 200 regals en descomptes per a qualsevol trajecte de la companyia.