Actualitzat 20/05/2015 12:45

Alternativa Motor i Esport, a la carrera electoral per acabar amb els radars a Tarragona

TARRAGONA, 20 Maig (EUROPA PRESS) -

   La irrupció de nous partits que ha marcat en part la campanya de les eleccions municipals del 24 de maig viu un capítol especial a Tarragona, on entre les forces 'regeneracionistes' es presenta Alternativa Motor i Esport (AME), que té com a principal objectiu combatre l''antiga política' i els radars.

   Aquest partit, que només es presenta a Tarragona i que té com a cap de llista Francisco Ovejero, exhorta en la seva web a "mai més votar partits que ja tinguin representants al Congrés o al Senat, ni rebotats d'aquests mateixos que han format una còpia amb diferent nom".

   Segons AME, és constant la persecució dels polítics al poble mitjançant la creació de normes, lleis, multes, impostos i prohibicions "a fi de sagnar econòmicament el ciutadà", una estratègia que, entenen, té la punta de llança en les multes de trànsit.

   Per aquesta raó, les mesures estrelles d'aquesta formació --que es defineix com el partit polític dels conductors i els esportistes-- pretenen revertir gran part de les mesures per reduir la velocitat a les carreteres, elevar els límits i suprimir els radars.

   "Seguim amb els límits de velocitat dels troglodites", censuren en la seva presentació --al costat d'una foto del vehicle del personatge de dibuixos animats Fred Picapedra--, en què destaquen sobretot la seva aversió als controls de velocitat, en especial als camuflats.

   La seva principal crítica és cap als policies encarregats del trànsit, als quals titlla d'usurers i d'"estafadors de guant blanc que multen per qualsevol motiu i com que tenen presumpció de veracitat te la fiquen doble".

   Sobre aquesta basa, AME s'ha llançat a la carrera electoral amb l'aspiració d'obtenir representació a l'Ajuntament de Tarragona per aconseguir el benestar real dels ciutadans i "fer botifarra a la recaptació, la persecució i les prohibicions".




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés