Publicat 10/07/2023 23:29

23J.- Sánchez retreu a Feijóo que l'acusi de mentir i li diu que va enganyar vinculant 11M i ETA

El president del Govern i candidat  del PSOE a la reelecció, Pedro Sánchez, i el candidat del PP a la presidncia, Alberto Núñez Feijóo, se saluden abans del programa 'Cara a Cara. El Debat', en Atresmedia, a 10 de juliol de 2023.
Eduardo Parra - Europa Press

MADRID 10 jul. (EUROPA PRESS) -

El president del Govern espanyol i candidat del PSOE a les eleccions generals, Pedro Sánchez, ha retret al líder del PP, Alberto Núñez Feijóo, que l'acusi de mentir i ha afirmat que el propi Feijóo va enganyar en vincular l'atemptat de l'11M i ETA.

En el debat cara a cara entre els líders de PSOE i PP, Sánchez s'ha regirat contra aquestes acusacions: "Mentir, senyor Feijóo, és l'11 de mar de 2004 i vincular-ho amb ETA" i utilitzar la mentida per "esgarrapar uns vots", en referncia a les eleccions generals d'aquell any, que es van celebrar pocs dies després de l'atemptat.

"Mentir és sostenir aquesta mentida al llarg dels anys, senyor Feijóo, com va fer el seu partit després de la sentncia de l'Audincia Nacional", ha continuat.

En aquesta línia, ha carregat contra Feijóo en recordar-li unes declaracions seves de l'any 2006. "Va haver-hi un polític que es va atrevir a dir el següent sobre aquesta gran mentida del pitjor atemptat a Espanya i a Europa".

"Un polític espanyol va dir el següent: 'La societat espanyola, en 2006, la societat espanyola est obsessionada amb saber si ETA va tenir alguna cosa a veure amb la massacre. Caldr investigar nous documents, punts negres en els sumaris i la investigació judicial per determinar si existeix o no relació d'ETA amb la matana", i a continuació ha dit que aquest polític era el propi Feijóo. "Aix és mentir", li ha recriminat.