David Zorrakino - Europa Press
BARCELONA 15 jul. (EUROPA PRESS) -
El president de la Generalitat, Per Aragons, ha cridat aquest dissabte al jovent a "rebellar-se" i mobilitzar-se massivament per votar a ERC a les eleccions generals.
Ho ha dit en un acte a Sant Sadurní d'Anoia (Barcelona), al festival 'Acampada Jove' organitzat per les joventuts d'ERC, al costat de l'alcalde, Pere Vernet; la número 2 al Congrés per Barcelona, Teresa Jord; la secretria general d'ERC, Marta Vilalta; el portaveu de Jovent Republic, Pol Baldom; el número 8 al Congrés, Biel Cursach, i la diputada del Congrés Marta Rosique.
"Us vénen a dir que no teniu dret a un treball digne, que no teniu dret a l'accés als estudis de formació professional o d'universitats de qualitat i en catal", ha criticat en referncia els partits estatals, i ha criticat textualment una esquerra de mentida.
Aragons també ha assegurat que "la millor manera de fer front al feixisme és defensar la independncia" amb els vots a les urnes i ha asseverat que el seu partit representa els valors de la llibertat, la igualtat i la fraternitat.
Jord ha retret a Díaz que el "feminisme que no és combatiu no és feminisme" i que aquest ha de transformar i lluitar contra les desigualtats entre els homes i les dones.