Publicat 18/02/2024 22:36

18F.- Rufián celebra el resultat "inspirador" del BNG enfront la "compra de voluntats" del PP

Archivo - Arxivo - El portaveu d'ERC al Congrés,  Gabriel Rufián, intervé durant el ple del Congrés dels Diputats, en el Palau del Senat, a 10 de gener de 2024, a Madrid (Espanya).
Alejandro Martínez Vélez - Europa Press - Arxiu

MADRID 18 febr. (EUROPA PRESS) -

El portaveu d'ERC al Congrés, Gabriel Rufián, ha celebrat aquest diumenge el resultat de la candidata del BNG, Ana Pontón, en les eleccions de Galícia, assenyalant que és "extraordinari" i "inspirador" enfront de la "maquinria electoral brutal de compra de voluntats" que creu que ha fet el PP d'Alfonso Rueda.

"El BNG ha passat de patir per la seva subsistncia a competir per governar la Xunta", ha destacat el portaveu parlamentari en un missatge a X que ha recollit Europa Press.

En aquest sentit, ha destacat que el BNG de Pontón té "lideratge, projecte i rumb" malgrat que amb els seus 25 diputats al Parlament gallec --amb el 89% d'escrutat-- no aconsegueix presidir la Xunta de Galícia, per la majoria absoluta del PP en 40 parlamentaris. "Ho tenen tot. A seguir, BNG", ha afegit.

Contingut patrocinat