Publicat 04/03/2018 14:03

15.000 persones se sumen a la manifestació per Tabarnia a Barcelona

Botifarra de Tabarnia a l'independentisme
Europa Press

Criden a omplir els balcons de Catalunya amb la seva bandera, la catalana i l'espanyola

   BARCELONA, 4 març (EUROPA PRESS) -

   El portaveu de l'associació Plataforma per Tabarnia, Jaume Vives, ha cridat a penjar als balcons la bandera de la plataforma, la 'senyera' catalana i l'espanyola, durant una manifestació aquest diumenge a Barcelona en la qual han participat 15.000 persones, segons la Guàrdia Urbana.

   Al final de la protesta a la plaça de Sant Jaume, Vives a excusat l'absència del President de Tabarnia, Albert Boadella, i ha transmès un missatge: que els assistents confiïn que la seva figura "portarà a Catalunya fins a Ítaca".

   "Aquesta guerra, amb alegria i la veritat per bandera, la guanyarem. Visca Tabarnia catalana i espanyola", ha expressat el portaveu, que ha destacat la nombrosa assistència a la protesta i ha bromejat afirmant que l'han secundat dos milions de persones.

   Durant la protesta, Vives ha explicat que la plataforma Tabarnia vol ser un "mirall" de l'independentisme català, i ha demanat als assistents que facin botifarra al full de ruta independentista.

   La manifestació ha començat les 11.30 hores amb una ofrena floral davant el monument de Rafael Casanova i la lectura d'un manifest per part del president de l'associació Plataforma per Tabarnia, Miguel Martínez.

   "Casanova era un patriota espanyol per molt que el vulgui pervertir el nacionalisme català", ha expressat en un acte en el qual ha participat un descendent de Casanova.

   En declaracions a Europa Press, Martínez ha aclarit que Tabarnia "no serà un partit polític" i que no té suport de cap formació perquè, segons Martínez, no ho necessita, encara que sí ha aclarit que ells recolzen a les formacions constitucionalistes.

   "No podem deixar que els independentistes portin a Catalunya al desastre. Nosaltres mai portarem la iniciativa i mai serem un partit polític, però sempre estarem com a element de pressió contra ells", ha explicat.

   Durant la manifestació que ha transcorregut pels carrers de Barcelona fins a la plaça Sant Jaume, s'han pogut veure banderes de Tabarnia, la 'senyera', de diverses Comunitats Autònomes d'Espanya i d'Europa, i s'han pogut escoltar càntics com 'Visca Espanya', 'Puigdemont a presó', i, en passar per la comissaria de la Policia Nacional han cridat 'Aquesta és nostra policia'

Articles Relacionats

Contingut patrocinat