Publicat 17/09/2024 13:06

150 entitats s'adhereixen a una campanya per defensar el consum de carn

Cartell promocional d''El sentit de la carn'
AECOC

BARCELONA 17 set. (EUROPA PRESS) -

Un total de 150 entitats s'han adherit a la campanya 'El Sentit de la Carn', que reuneix tota la cadena de valor --fabricants, distribuïdors, canal especialitzat, interprofessionals, associacions i organitzacions-- i la finalitat de les quals és defensar el consum de carn dins una dieta equilibrada.

La segona part d'aquesta campanya, que inclou un concurs a Instagram, va començar a l'abril i, des d'aleshores, s'hi han incorporat 40 participants, informa Aecoc en un comunicat aquest dimarts.

"'El Sentit de la Carn' té com a objectiu principal transmetre que la carn i els productes carnis formen part de la nostra cultura gastronòmica i que, consumir-ne d'acord amb les pautes recomanades, contribueix a una dieta variada i equilibrada, en el marc de la dieta mediterrània", informen els seus impulsors.

Contador



www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés