Est disposada a entrar en el Govern per no per "desplegar programes d'altres"
BARCELONA, 25 abr. (EUROPA PRESS) -
La candidata de la CUP a les eleccions catalanes, Laia Estrada, ha defensat aquest dijous trencar la "sociovergncia republicana" en el Parlament després dels comicis, en allusió a la tendncia de pactes que han mantingut PSC, Junts i ERC l'última legislatura, ha dit.
En l'acte d'inici de campanya electoral de la CUP a Barcelona, ha reivindicat compaginar una agenda social i una agenda d'autodeterminació per "desbordar els límits del rgim del 78".
Estrada ha remarcat que la CUP est disposada a assumir les responsabilitats que calgui i entrar en el Govern, encara que no formaran part de coalicions si és per "desplegar programes d'altres partits".
DEMANA MÉS POLÍTIQUES SOCIALS
La candidata ha emplaat a ERC, Junts i Comuns a tenir acords estables per avanar en polítiques socials, i ha assegurat que la CUP és una opció "útil" per posar nous temes en l'agenda política i millorar les condicions de vida de la gent.
La número 2 de la CUP, Laure Vega, ha enumerat les principals propostes del partit per a la legislatura, que passen per una distribudora pública d'aliments, un pla per garantir el dret a l'habitatge dels joves, reforar serveis públics i instaurar ua renda bsica universal.