Publicat 25/02/2021 16:49CET

El 080 Barcelona Fashion Connect se celebrarà en format virtual el 24 i 25 de març

El 080 Barcelona Fashion Connect se celebrarà en format virtual el 24 i 25 de març
080

El 'showroom' va néixer el 2016 en format 'trade show' en un espai annex al certamen de moda

BARCELONA, 25 febr. (EUROPA PRESS) -

La Conselleria d'Empresa i Coneixement de la Generalitat, a través del Consorci de Comerç, Artesania i Moda, i el Clúster Català de la Moda (Modacc), han anunciat aquest dijous que el 080 Barcelona Fashion Connect se celebrarà en format virtual els dies 24 i 25 de març.

Segons ha informat en un comunicat, les tres entitats s'han aliat perquè l'esdeveniment sigui una "oportunitat de negoci internacional" per a les marques catalanes del sector de la moda.

Per això, han transformat el 'showroom' físic, que des del 2016 formava part de la setmana de la moda, en el '080 Barcelona Fashion Connect', un esdeveniment virtual que tindrà lloc un mes abans que se celebri el certamen.

El 'showroom' virtual es podrà seguir a través d'una plataforma digital en la qual s'espera que es trobin unes 30 marques catalanes de moda i més de 50 agents, distribuïdors i perfils professionals.

Durant els dos dies s'organitzaran trobades bilaterals entre agents i marques, hi haurà presentacions en línia de 15 minuts i tindran espai per incorporar materials de promoció de les seves col·leccions que estaran actius 30 dies.

L'edició del 2020, que va tenir lloc al setembre, es va fer per primera vegada en format digital amb la participació de 19 marques catalanes i 55 compradors internacionals, i es van organitzar 66 reunions virtuals dins la plataforma.

DEL 'SHOWROOM' FÍSIC AL VIRTUAL

El 'showroom' va néixer el 2016 en format 'trade show' en un espai annex al 080 Barcelona Fashion, amb la voluntat d'aprofitar la setmana de la moda per promocionar les marques catalanes entre els canals comercials internacionals i per generar oportunitats de negoci.

En total, s'han celebrat 11 edicions físiques del 'showroom' amb la participació de 250 agents, distribuïdors i compradors internacionals, i més d'un centenar de marques de moda catalanes, amb un volum de negoci mitjà generat per cadascuna de les edicions de dos milions d'euros.

www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2021 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés