BARCELONA 26 febr. (EUROPA PRESS) -
El conseller delegat de Vodafone Espanya, Antonio Coimbra, ha assegurat que des de la companyia faran "tot el que puguin" perquè el Mobile World Congress (MWC) se segueixi celebrant a Barcelona.
En una trobada amb la premsa en el marc d'aquesta fira, Coimbra ha remarcat que aconseguir que l'esdeveniment mundial més important de la indústria mòbil es quedi a Espanya interessa a tothom, tant a la companyia com a Espanya, Catalunya i Barcelona.
En aquest sentit, el directiu de l'operadora ha reafirmat el compromís de la companyia amb Espanya i amb Catalunya, que és una regió "molt important" per a Vodafone.
Així mateix, ha remarcat que tot indica que el MWC se seguirà celebrant a la ciutat comtal fins al 2023, any en el qual finalitza el compromís amb Barcelona de la GSMA, l'organització que agrupa la indústria mòbil i que organitza l'esdeveniment, i que després ja es veurà.
Respecte a l'impacte que la situació política a Catalunya pugui estar tenint en el MWC i en les possibilitats que abandoni Barcelona, Coimbra ha apuntat que no comentaran res sobre política.
El contingut d'aquesta notícia està elaborat en col·laboració amb l'Ajuntament de Barcelona