BARCELONA, 9 juny (EUROPA PRESS) -
L'accés al talent i la inversió publicitària i en comunicació constitueixen les claus per a la internacionalització de les empreses i 'start-ups' del sector digital de Barcelona, segons les dades extretes del primer Estudi dels Sectors Tecnològic i Digital, Barcelona 2014.
Segons ha informat l'associació privada d'empreses digitals i de comerç electrònic Barcelona Tech City aquest dimarts, el sector també considera important, segons l'estudi, el marc regulador, legal i fiscal.
El 60% de les empreses i 'start-ups' té activitat i presència internacional, i el Regne Unit (35%), França (34%) i Itàlia (34%) són els principals mercats europeus en els quals s'opera.
Seguits més de lluny, es troba Alemanya (25%), Holanda (23%) i els països nòrdics (22%), mentre que al continent americà, l'activitat es concentra als Estats Units (29%), el Brasil (27%), Colòmbia (27%), Xile (23%) i l'Argentina (18%).
El 2014, un 13% de les empreses han obtingut una xifra de negoci superior als 10 milions d'euros; un 30% han obtingut entre 1 i 10 milions d'euros; un 21% té una xifra de negoci inferior a 100.000 euros, i el 17% de les empreses estan en fase de creació, preparació i llançament de projecte.
El contingut d'aquesta notícia està elaborat en col·laboració amb l'Ajuntament de Barcelona