BARCELONA, 10 març (EUROPA PRESS) -
La tecnològica catalana Manzanapolis tindrà un estand a la Innovation Zone de l'eShow Barcelona --que es farà la setmana que ve-- després de ser seleccionada per Barcelona Activa, i preveu que l'any que ve el negoci internacional suposi el 50% de la seva facturació perquè vol entrar al mercat francès i portuguès a final d'estiu, ha informat la companyia aquest dijous en un comunicat.
Manzanapolis és una 'start up' que pretén ser referència a la compravenda de productes Apple de segona mà; en aquest moment l'empresa es troba en una situació de ràpida evolució i xifra el seu creixement al mercat espanyol en un 30 i 40% mensual.
El director general de la companyia, Albert Ruiz, ha afirmat que la necessitat d'expandir-se és el primer motiu que porta les pimes a entrar a nous mercats exteriors, i és per això que han fixat la seva atenció a França i Portugal, perquè "són molt atractius per al sector tecnològic".
El contingut d'aquesta notícia està elaborat en col·laboració amb l'Ajuntament de Barcelona