Publicat 04/03/2015 18:36

Lleida.net calcula que el Mobile li reporta el 40% de la seva facturació

Director Ejecutivo De Lleida.Net, Sisco Sapena
LLEIDA.NET

BARCELONA 4 març (EUROPA PRESS) -

L'operadora d'identificació i certificació digital Lleida.net calcula que el Mobile World Congress (MWC) li reporta de manera directa o indirecta el 40% de la seva facturació, ha informat aquest dimecres la companyia catalana.

La firma ha participat al congrés durant nou edicions, i el seu director executiu, Sisco Sapena, ha afirmat en un comunicat que el MWC permet tenir visibilitat internacional i establir sinergies i contactes a curt, mitjà i llarg termini que "acaben sent part vital" de la seva estratègia empresarial.

Lleida.net exposa aquests dies al congrés solucions per validar un DNI a distància, signar contractes des d'una tauleta i fer fotografies amb el mòbil amb el moment i lloc certificats.

El contingut d'aquesta notícia està elaborat en col·laboració amb l'Ajuntament de Barcelona

Ajuntament de Barcelona

Contingut patrocinat


Barcelona Economies



Contingut elaborat amb la col·laboració de l'Ajuntament de Barcelona