Publicat 13/03/2018 11:02

Mercabarna participarà en el Saló de l'Ocupació per atreure joves

Mercabarna. Mercat del peix
MERCABARNA - Arxiu

BARCELONA 13 març (EUROPA PRESS) -

Mercabarna participarà en el Saló de l'Ocupació, trobada que organitza l'Ajuntament de Barcelona del 14 al 16 de març al recinte Montjuïc de Fira de Barcelona, per atreure joves al sector alimentari.

En un comunicat aquest dimarts, el polígon alimentari ha indicat que en aquest esdeveniment donarà a conèixer la seva oferta formativa especialitzada en l'àmbit agroalimentari per "mostrar-se com una opció atractiva per als joves que busquen alternatives per accedir en el mercat laboral".

A través de tallers pràctics, Mercabarna permetrà que els assistents puguin provar algunes de les seves professions, així com detallarà informació sobre els cursos que ofereix, que en gran part són gratuïts per als joves aturats.

El contingut d'aquesta notícia està elaborat en col·laboració amb l'Ajuntament de Barcelona

Ajuntament de Barcelona

Contingut patrocinat


Barcelona Economies



Contingut elaborat amb la col·laboració de l'Ajuntament de Barcelona