Publicat 16/02/2024 18:48

L'estratgia de promoció econmica internacional de Barcelona, líder a Europa segons FT

Archivo - Vista de la Sagrada Família
David Zorrakino - Europa Press - Archivo

BARCELONA 16 febr. (EUROPA PRESS) -

Barcelona ha revalidat la primera plaa entre les regions i ciutats europees, respectivament, amb la millor estratgia de promoció econmica internacional i de captació d'inversió, en un rnquing publicat per la revista 'fDi Magazine', del grup Financial Times.

En un comunicat aquest divendres, l'Ajuntament ha informat que la revista situa la capital catalana com la ciutat que desplega la millor estratgia de promoció i captació d'inversió per davant de Londres, Berlín, Dublín i Madrid, d'entre 64 ciutats participants.

El rnquing, "un dels més prestigiosos a escala internacional", destaca la tasca de promoció per fer créixer els clústers en supercomputació, intelligncia artificial, salut i biotecnologia.

Així, Barcelona torna a guanyar per tercer any "per la seva estratgia de promoció d'inversions articulada, ja que la ciutat continua fent créixer el seu clúster tecnolgic i abraant la indústria 4.0".

La publicació també destaca l'aposta de la ciutat per mantenir la seva estratgia d'impuls en l'ecosistema de les start-ups, com la tasca de l'Oficina d'Atenció a les Empreses (OAE) i de Bussiness Landing de Barcelona Activa per atreure inversors i facilitar la reinversió per a pimes.

Pel tinent d'alcalde d'Economia, Jordi Valls, el primer lloc del rnquing "és un reconeixement a l'aposta estratgica i consolidada de Barcelona per captar inversions en mbits innovadors, que ajudin a diversificar l'economia de la ciutat" i generar oportunitats.

El contingut d'aquesta notícia està elaborat en col·laboració amb l'Ajuntament de Barcelona

Ajuntament de Barcelona


Barcelona Economies



Contingut elaborat amb la col·laboració de l'Ajuntament de Barcelona