BARCELONA, 31 març (EUROPA PRESS) -
La start-up catalana Dibo ha digitalitzat el procés de treure's el permís de conduir a través d'una 'app', amb l'objectiu de facilitar i abaratir el camí fins a aconseguir el carnet als seus clients, en una plataforma que ja ha superat els 5.000 usuaris.
En una entrevista d'Europa Press en el marc del 4YFN, el soci fundador i director executiu de Dribo, Enric Romero, ha assegurat que el procés per treure's el carnet sol ser "desmanegat", a més d'anar a classe i pagar matrícules i taxes.
La plataforma ofereix una tarifa plana de 149 euros que inclou taxes de la Direcció general de trànsit (DGT) i tramitació, a més de tres oportunitats per presentar-se a l'examen teòric i pràctic, i una altra de 349 euros, que inclou deu classes pràctiques --cada addicional costaria 20 euros--.
Romero ha explicat que Dribo ja compta amb una inversió inicial de 250.000 euros que permetrà assumir costos i millores del projecte, a més d'incrementar la plantilla amb experts en diferents àrees per incrementar la qualitat de la plataforma.
PERFIL
També ha assenyalat que la 'app' té dos perfils molt definits: els joves d'entre 17 i 24 anys, que cursen últim curs d'institut o una carrera universitària, i les dones d'entre 35 i 45 anys.
Romero ha assegurat que són moltes les persones que per motius laborals o personals no poden acudir de manera freqüenta a les autoescoles convencionals, la qual cosa fa que es ralenteixi el procés.
"Els nostres clients tenen un autoescola disponible les 24 hores dels 365 dies de l'any en el mòbil", i ha subratllat que el procés teòric es basa en una metodologia pròpia basada en la personificació i la 'gamificació' d'exercicis.
El contingut d'aquesta notícia està elaborat en col·laboració amb l'Ajuntament de Barcelona