Comptarà amb 190 conferències, 268 ponents i 90 empreses expositores
BARCELONA, 16 maig (EUROPA PRESS) -
El saló per a emprenedors i pimes Bizbarcelona by Barcelona Activa reivindicarà cooperar per "sumar-se" a la transformació tecnològica, econòmica i social en la seva vuitena edició, que se celebrarà el 30 i 31 de maig al recinte Monjuïc de Fira de Barcelona.
En la presentació del saló, el regidor d'Empresa i Turisme, Agustí Colom, ha defensat que el saló ha d'orientar i dotar d'eines els agents econòmics i socials de la ciutat en aquesta "obligada" i polifacètica transformació per garantir el seu desenvolupament individual i conjunt.
"La col·laboració ens fa a tots més forts", ha ressaltat, i ha assenyalat que aquest missatge es reforça amb el lema de l'edició d'aquest any 'Suma't a la transformació dels negocis'.
Colom ha recalcat l'evolució del Bizbarcelona per consolidar la seva posició i englobar un ampli "espectre" de l'economia de Barcelona, començant com un saló per a emprenedors i passant a incorporar les pimes, i ha indicat que en la vuitena edició el comerç prendrà protagonisme.
"El Bizbarcelona aspira a donar un servei complet i mostrar tots i cadascun dels elements que configuren la dimensió empresarial i d'emprenedors de qualsevol activitat econòmica", ha agregat Colom en una atenció als mitjans de comunicació.
Per la seva banda, el director de Bizbarcelona, Aleix Planas, ha explicat que el Bizbarcelona by Barcelona Activa 2018 comptarà amb 190 conferències, 268 ponents i 90 empreses expositores, així com prop de 100 punts d'assessorament i 40 trobades per fer contactes.
Ha indicat que alguns dels ponents seran el productor de televisió Josep Maria Mainat; l'emprenedor i àngel inversor Eneko Knorr; el director de Continguts d'El País Retina, Jaime García, la directora general de Parfois a Espanya, Silvia Bach, i el consultor Marc Vidal.
El saló està impulsat per l'Ajuntament de Barcelona, l'Àrea Metropolitana de Barcelona, que s'incorporá aquest any com a entitat promotora, la Diputació de Barcelona, la Generalitat de Catalunya, la Cambra de Comerç de Barcelona, Pimec i CaixaBank, i compta amb la col·laboració de les 113 entitats que integren la Bizzcommunity.
LES TECNOLOGIES DEL COMERÇ
Planas ha assenyalat que el Bizbarcelona mostrarà als seus visitants les tecnologies que poden canviar el funcionament del comerç, en el qual ha subratllat la importància de la interacció amb el client: "Podrà interactuar amb tecnologies i veure que són fonamentals per ser competitius en aquest món tan competitiu com ho és el del comerç electrònic".
Ha exposat que el saló comptarà amb l'espai 'Bizdigital Experience by Sportmas', en el qual es podran accedir a iniciatives per fer més eficient el control d'existències, atreure els clients i millorar la seva experiència o per personalitzar els productes.
El contingut d'aquesta notícia està elaborat en col·laboració amb l'Ajuntament de Barcelona