Es presenta coincidint amb la celebració del Dia Europeu del Comerç de Proximitat
BARCELONA, 8 maig (EUROPA PRESS) -
L'Ajuntament de Barcelona ha presentat aquest dijous la campanya per fomentar el comerç de proximitat 'T'ho compro', coincidint amb la celebració del Dia Europeu del Comerç de Proximitat, ha informat el consistori en un comunicat.
La nova campanya, que és una proposta de l'agència creativa Codea, destaca valors com "el tracte personalitzat, la proximitat o el caràcter propi dels comerços locals".
La campanya interpel·la els ciutadans amb preguntes i respostes com 'Botigues que et saluden pel teu nom? T'ho compro', i recull diferents imatges representatives del comerç local.
A més a més, la iniciativa combina tipografies "inspirades en la cartellera gràfica de diferents botigues de la ciutat per retre'ls homenatge", i les imatges es podran veure a cartells, autobusos i per les xarxes socials a partir de mitjans de maig.
La regidora de Comerç, Raquel Gil, ha explicat que es vol enviar un missatge a tots els veïns de la ciutat: "Posar en valor les decisions que prenem com a consumidors quan triem on comprar i reivindicar la identitat que dona el comerç local a Barcelona".
El contingut d'aquesta notícia està elaborat en col·laboració amb l'Ajuntament de Barcelona