Publicat 06/10/2023 15:18

Barcelona Comer demana institucions més implicades i adaptar la digitalització a les seves necessitats

Archivo - La Rambla de Barcelona
DAVID ZORRAKINO - EUROPA PRESS - Archivo

BARCELONA 6 oct. (EUROPA PRESS) -

El president de Barcelona Comer, Prsper Puig, ha demanat que la digitalització s'adapti a les seves necessitats i que no "s'aboqui el comer de proximitat a projectes digitals per als quals no est preparat", a banda de més implicació de les administracions.

Ho va dir dijous en el Saló BizBarcelona, en el qual va explicar textualment que els bons consum han estat el gran impuls del comer de Barcelona en l'mbit de la digitalització.

"En poc més de quatre setmanes vam passar de botigues que mai no havien fet servir cap eina" per al seu negoci "a ser comeros capaos de gestionar uns bons digitals perqu el consumidor ho exigia", ha assegurat Puig.

En la taula hi han participat el fundador d'Impento, David Millet i la propietria de De Video Instan, "el primer videoclub inaugurat a Espanya", Aurora Depares.

També ho han fet l'especialista en desenvolupament de negoci i cultura digital i president de Fundació puntCAT, Genís Roca, i la directora Digital i eCommerce d'Ametller Origen, Elisa Rabate.

El contingut d'aquesta notícia està elaborat en col·laboració amb l'Ajuntament de Barcelona

Ajuntament de Barcelona


Barcelona Economies



Contingut elaborat amb la col·laboració de l'Ajuntament de Barcelona