La plataforma permet als establiments europeus rebre diners d'altres sistemes de pagament
BARCELONA, 18 abr. (EUROPA PRESS) -
Barcelona Comer ha signat amb la plataforma Starpay un acord que ajudar a millorar la promoció del comer local de Barcelona entre els visitants xinesos, amb l'objectiu d'acostar el comer de proximitat dels barris als turistes, ha informat aquest dijous en un comunicat.
En concret, s'ha integrat la promoció del comer local de Barcelona en les 'superapps' asitiques, aplicacions mbil amb més de 1.260 milions d'usuaris que les fan servir per obtenir recomanacions de propostes gastronmiques, culturals i turístiques.
El CIO i fundador de Starpay, Javier Castrillo, ha assenyalat que les eines de mrqueting disponibles en les 'superapps' asitiques permetran als establiments locals "augmentar el trfic de les seves botigues físiques i multiplicar les seves rendes".
El president de Barcelona Comer, Prsper Puig, ha posat en valor l'acord, que contribueix "a portar els beneficis d'aquest turisme de mitj-alt poder adquisitiu als barris".
MÉS DE 80 ESTABLIMENTS
Més de 80 botigues i serveis d'eixos comercials adherits a Barcelona Comer --com Sant Antoni Comer, Cor Eixample o Eix Raval-- ja treballen amb Starpay.
La plataforma permet als establiments europeus rebre diners d'altres sistemes de pagament, com Alipay i WeChat, utilitzats per la població xinesa i del sud-est asitic.
CITY CARD
L'acord preveu, en una fase següent, crear una City Card virtual amb un cercador d'establiments, descomptes culturals i en transport públic, i promocions a botigues, atraccions turístiques de la ciutat.
La targeta també oferir "rutes turístiques georeferenciades" als barris de Barcelona acompanyades de fitxes amb informació detallada de cada establiment, restaurant o mercat, entre d'altres.
El contingut d'aquesta notícia està elaborat en col·laboració amb l'Ajuntament de Barcelona