Actualitzat 01/01/2017 21:55

El xoc i posterior incendi d'un vehicle talla durant més de mitja hora l'autopista C-32, a Premià de Dalt

Agencia Catalana de Noticias
ACN

En el turisme hi viatjaven un home i una dona, que han patit contusions, i un nen de dos anys i un nadó d'un mes, que han resultat il·lesos

ACN

Barcelona.-L'incendi d'un vehicle després de xocar contra una tanca de l'autopista ha tallat aquest diumenge al vespre durant més de mitja hora l'autopista C-32 direcció Girona. Ha estat poc després de les vuit del vespre al punt quilomètric 89,5 sentit nord, quan un turisme ha xocat contra la tanca lateral dreta del vial i, tot seguit, s'ha incendiat. En el vehicle hi viatjaven un home i una dona, que han patit contusions al genoll i al maluc, i dos menors: un de dos anys i un nadó d'un mes, que han resultat il·lesos, informa el Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM). Quan han arribat els equips d'emergència, els quatre ocupants del cotxe estaven fora del vehicle, i han estat traslladats en observació a l'Hospital de Mataró.

Segons han informat a l'ACN fonts dels Mossos, el conductor del turisme, que ha donat negatiu en el test d'alcoholèmia, ha explicat que s'havia adormit i que el cotxe ha anat cap a la dreta fins que ha xocat contra la tanca. L'aparatós accident ha provocat llargues cues de vehicles, aturats durant uns 40 minuts. Durant aquesta estona, Trànsit ha recomanat als turismes que s'apropaven a la zona afectada -entre els quilòmetres 86 i 89 sentit nord-, que agafessin la sortida 86, a Alella, fins que la incidència quedés resolta. El sinistre també ha provocat que el tram de l'autopista quedés a les fosques, ja que ha quedat afectat el sistema d'enllumenat de l'autopista.

Contingut patrocinat