“La falta de respecte a les regles de l'estat de Dret repercuteixen de forma inquietant en la convivència democràtica”, assenyala
ACN
Barcelona.-La Unió Progressista de Fiscals s’ha sumat a les declaracions manifestades per la Fiscalia General de l'Estat en el seu suport als fiscals i, especialment, a la fiscal en cap de Barcelona, Ana Magaldi, sobre els “intolerables” fets esdevinguts al voltant del Palau de Justícia després de la penúltima jornada del judici pel 9-N. “La falta de respecte a les regles de l'estat de Dret repercuteixen de forma inquietant en la convivència democràtica que tants anys ens ha costat construir”, ha assenyalat l'associació en un comunicat.
Així mateix, la Unió Progressiva de Fiscals també ha expressat el seu reconeixement al fiscal del cas, Emilio Sánchez Ulled, “pel seu magnífic treball, rigor tècnic i professionalitat demostrats durant el desenvolupament del judici”.