Els usuaris denuncien a les xarxes socials el caos que han viscut i la policia diu que l'aeroport té una infraestructura "insuficient" per absorbir tots els vols
ACN
Barcelona.-Aquest diumenge al vespre i dilluns a la matinada s'han tornat a formar llargues cues als control de passaport a l'aeroport del Prat. Nombrosos usuaris han denunciat les aglomeracions a les xarxes socials. Alguns han qualificat de "vergonya" o "caos" les cues que han hagut de fer i han denunciat la manca de personal en els controls de la policia. Fonts d'Aena han explicat que les cues d'aquest matí han estat puntuals entre les 6.30 i les 7h. En el cas d'ahir alguns usuaris han detallat que van haver d'esperar fins a tres hores i, en aquest sentit, fonts de la policia espanyola han apuntat que al vespre es van ajuntar disset vols a la vegada tot i que tots els filtres estaven oberts.
Les mateixes fonts han indicat que l'aeroport té una infraestructura "insuficient" per aglutinar "tants vols de cop" però també admeten una manca d'efectius en un any en què l'aeroport registra tots els rècords de passatgers.