El nou contracte entrar en vigor a l'octubre i substituir el vigent amb el Grup Promedios, iniciat fa deu anys
ACN
Barcelona.-TMB ha adjudicat l'explotació de la publicitat a la flota d'autobusos per als prxims tres anys i mig a Exterion Media Spain, SAU, que substituir al Grup Promedios, encarregat de la gestió dels serveis publicitaris des de fa deu anys. Així ho ha resolt el Comit de Contractació de TMB com a resultat del concurs públic iniciat el juny passat. El nou contracte, que entrar en vigor a partir del mes que ve, aportar a TMB almenys 30,6 milions d'euros en els tres anys i mig de vigncia del contracte. Així, es calcula que suposar prop de 8,7 milions d'euros anuals, una mitjana que representa un augment del 50% respecte dels cnons percebuts el 2018 pels mateixos conceptes.
Exterion Media Spain s'ocupar de la publicitat esttica (interior i exterior) i audiovisual de la flota convencional d'autobusos de TMB, així com de la publicitat esttica dels vehicles del Barcelona Bus Turístic (que fins ara es gestionava internament) i la publicitat en format digital del conjunt de la flota.