Publicado 28/01/2019 16:58

Sis marques de moda catalanes s'uneixen per abordar mercats internacionals

Teoh&Lea, Lola Casademunt, Sita Murt, Escorpión, Naulover i Lebor Gabala treballaran conjuntament per accedir a pasos llunyans a través del clúster MODACC

ACN

Barcelona.-El Clúster Catal de la Moda (MODACC) ha unit les sis empreses catalanes que desfilen a la propera passarella 080 perqu millorin la seva presncia en mercats internacionals. Teoh&Lea, Lola Casademunt, Sita Murt, Escorpión, Naulover i Lebor Gabala impulsaran la seva internacionalització a través d'un pla de treball pels prxims tres anys per accedir a mercats llunyans que "difícilment podrien abordar en solitari", expliquen els responsables de la iniciativa en un comunicat. El primer pas d'aquesta cooperació ser la participació conjunta a la passarella barcelonina. L'aliana també preveu que les marques comparteixin oficines d'expansió comercial als Estats Units i a Hong Kong. El Clúster MODACC oferir el suport tcnic per tirar endavant la collaboració, "oberta a totes les empreses del sector que vulguin fer créixer les vendes internacionals".

El Clúster Catal de la Moda (MODACC), una organització sense nim de lucre, que integra gairebé 150 empreses relacionades amb la moda a Catalunya, ajudar a millorar la presncia internacional d'aquestes sis empreses. Entre altres aspectes, el pla de treball proposat contempla la participació en la passarella 080 Barcelona Fashion i al 080 Fashion Showroom, l'espai comercial dins del 080 que pretén facilitar acords comercials amb agents, distribudors i cadenes de botigues d'altres indrets de tot el món.I és que, des de MODACC consideren que "el primer pas d'aquesta aliana ser la seva participació conjunta a la passarella 080", que se celebra al recinte modernista Sant Pau de Barcelona la setmana del 4 de febrer. "Totes sis marques treballen creativament per oferir un contingut de moda de primer nivell en el marc de la passarella", han aclarit.Aquesta cooperació permetr a les empreses poder compartir l'experincia de cada una d'elles al mercat. També podran ser més gils en el procés d'internacionalització i evitaran cometre errades que ja han viscut altres companyies prviament, reduint costos d'expansió comercial.A més, han remarcat des del Clúster, el fet de presentar-se conjuntament, els far guanyar atractiu a ulls de compradors o possibles socis comercials, ja que la seva oferta és més mplia. El nou president del Clúster Modacc i fundador de la marca Teoh&Lea, Pep Generó, ha afirmat que aquesta iniciativa "respon a les necessitats de cooperació de les pimes del sector per competir en un mercat global"."Malgrat que totes les marques participants a la 080 som molt diferents en molts aspectes com ara l'estil de producte o la dimensió del negoci, compartim la necessitat de créixer internacionalment i hem desenvolupat la confiana suficient per cooperar en activitats que poden beneficiar-nos individualment", ha concls.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés