Publicat 01/10/2020 22:27

Sis detinguts per desordres públics i llanament d'objectes als Mossos en la manifestació dels CDR a Barcelona

Un mosso d'esquadra agafa un manifestant durant una concentració dels CDR a Barcelona en el tercer aniversari de l'1-O. 1 d'octubre del 2020. Pla general. (Horitzontal)
Un mosso d'esquadra agafa un manifestant durant una concentració dels CDR a Barcelona en el tercer aniversari de l'1-O. 1 d'octubre del 2020. Pla general. (Horitzontal) - Blanca Blay (ACN)

S'han cremat diversos contenidors a punts dispersos del centre de la ciutat i hi ha vehicles danyats

ACN

Barcelona.-Sis persones han estat detingudes en el marc de la manifestació dels CDR al centre de Barcelona en el tercer aniversari de l'1-O. Dues de les persones han llanat barres de ferro a furgonetes dels Mossos d'Esquadra, i una tercera ampolles de vidre, segons ha informat el cos policial. Les altres tres han estat detingudes per desordres públics. En parallel, hi ha hagut crema de contenidors a punts dispersos del centre de la ciutat, després que es dispersés la manifestació que havia comenat a la plaa Sant Jaume i havia acabat a la plaa Catalunya. Mossos, Bombers de Barcelona i SEM actuen als punts on hi ha hagut els incendis dispersant manifestants i apagant contenidors. Segons els Mossos també s'han produt danys a alguns vehicles.