Publicat 11/11/2020 12:25

El sector cultural de l'Ebre denuncia que est tocat de mort amb una concentració amb més de 200 persones

Pla picat i general dels concentrats en suport del sector cultural a les Terres de l'Ebre aixecant els seus instruments i estris. Imatge de l'11 de novembre del 2020 (horitzontal)
Pla picat i general dels concentrats en suport del sector cultural a les Terres de l'Ebre aixecant els seus instruments i estris. Imatge de l'11 de novembre del 2020 (horitzontal) - Cedida a ACN (ACN)

Artistes i treballadors culturals es vesteixen de dol i silencien els instruments per alertar que els aboquen a la runa

ACN

Tortosa.-El sector Cultural de les Terres de l'Ebre est de dol i aquest dimecres ho ha evidenciat amb una concentració a Tortosa on hi han participat més de 200 persones. Vestits majoritriament de negre per mostrar-se de dol i amb els instruments i estris a les mans han denunciat que els estan abocant a la runa. Artistes, ensenyants i personal tcnic del món de la Cultura han rebut el suport d'usuaris i persones d'altres sectors greument afectats per les retallades i prohibicions per la covid-19. Després d'un manifest en qu no han estalviat crítiques als tractes de favor de l'església, a empreses com la del Castor o la Casa Reial, s'ha fet un minut de silenci. Només algunes tímides jotes s'han cantat per musicar la denúncia.