Publicado 30/04/2019 20:36

El saló MYBA Charter Show atraca a Barcelona amb una seixantena de iots de luxe

La fira escull per tercer any consecutiu el Port Vell per exposar embarcacions de fins a 90 metres d'eslora

ACN

Barcelona.-La 31a edició del saló MYBA Charter Show ha obert les seves portes aquest dimarts al Port Vell de Barcelona amb una seixantena de 'superiots' de luxe de fins a 90 metres d'eslora. La fira professional, que s'allargar fins al divendres 3 de maig, ha escollit per tercer any consecutiu les installacions de OneOcean Port Vell amb la mirada posada a atraure uns 400 intermediaris de contractació i prop d'un centenar d'expositors. Unes xifres que aspiren a superar les obtingudes en l'edició anterior, considerada la més exitosa de la histria del saló amb més de 1.800 assistents. Durant aquests quatre dies, els molls d'Espanya, de Sotamuralla, del Dipsit, de la Barceloneta i del Rellotge també acolliran un ampli ventall d'activitats amb l'objectiu de potenciar els lligams de negoci entre els professionals.

La fira, organitzada per The Worldwide Yachting Association (MYBA), s'erigeix com un esdeveniment de referncia a nivell internacional que ofereix l'oportunitat a 'brokers' i d'altres professionals del sector de les grans embarcacions de visitar 'superiots' luxosos i conixer la seva tripulació.En aquest sentit, la directora general del MYBA, Coralyn Tracey, ha detallat en declaracions a l'ACN que el públic objectiu de la fira són "professionals del xrter", cosa que, ha assegurat, dota el saló d'un carcter "molt únic".A part, Tracey ha posat en valor el paper de Barcelona com a escenari del MYBA Charter Show per totes les "facilitats" que ofereix als responsables de l'esdeveniment i per la seva marina, que qualifica d'"excellent". "És una ciutat perfecta, molt internacional", conclou la directora de l'organització.D'altra banda, la tripulació de les embarcacions també troba en Barcelona un destí nutic ideal. És el cas del capit del iot de luxe Mimi La Sardine, Richard Collingridge, que ha explicat a l'ACN que el seu objectiu durant el saló és reunir "molts xrters" per tal de tenir el vaixell "ocupat" durant tot l'any. "El MYBA és una bona concentració de iots i aix ajuda a publicitar-nos bé", ha valorat el capit, tot apuntat que només en el primer dia ja ha rebut la visita d'una seixantena de professionals interessats en l'embarcació.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés