Publicado 09/04/2019 16:00CET

La sala Hiroshima rellegeix 'El místic' de Rusiñol per confrontar contemporanetat i tradició a 'Illud Mysticum #SR'

Agencia Catalana de Noticias
ACN

El text i l'escena visual ideats per Albert Arribas i Francesc Cuéllar es presenten com dos universos separats radicalment

ACN

Barcelona.-La sala Hiroshima es qüestiona la seva prpia essncia contempornia amb l'espectacle 'Illud Mysticum #SR', un oratori dansat que rellegeix l'obra 'El místic' que Santiago Rusiñol va escriure el 1903. La sala ha unit el dramaturg Albert Arribas i el creador escnic Francesc Cuéllar per idear una obra que parteix d'una reflexió profunda entre la tradició i la contemporanetat. Cuéllar és qui recita tot el text de Rusiñol, un univers parlat que apareix "radicalment separat" de l'escena visual que ofereix l'obra, en qu 10 intrprets creen el material plstic. Segons Arribas, l'obra agafa des d'una mirada "amarga" el text de Rusiñol, tal i com ho va fer ell mateix en retratar "l'últim místic", Jacint Verdaguer, víctima de la incomprensió i la hipocresia de l'poca.


www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2021 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés