Publicat 02/07/2018 18:55

La Piamontesa aposta per la seva expansió i assegura que la marca no està en venda

La firma lleidatana que té restaurants de pasta arreu de l'Estat ha invertit en un obrador de 7.500 metres quadrats

ACN

Lleida.-Franquicies la Piamontesa, especialitzada en restauració italiana, ha emès un comunicat on assegura que estan en ple procés d'expansió i descarten que la marca estigui en venda, tal com havia aparegut en informacions a diversos mitjans de comunicació. Amb un total de 23 restaurants a Andalusia, Aragó, Catalunya, Madrid, el País Basc i València, aquest any finalitzarà amb l'obertura de 3 restaurants més, arribant a un total de 26. La firma lleidatana ha fet recentment una inversió en un obrador de 7.500 metres quadrats i això asseguren que ha motivat l'interès de determinats inversors com és el cas d'Abac Capital. 'Actualment no hi ha cap interès en vendre un projecte que estem ampliant i pel qual apostem fermament', ha assegurat el seu gerent, José Antonio Ros.

El model de negoci de La Piamontesa va ser implantat per Juan Manuel Chacón, amb 30 anys d'experiència al sector i fundador de la cadena de restaurants italians 'La Tagliatella', de la que va ser propietari fins al 2006. Chacón és de Sevilla i es va traslladar a Catalunya; està considerat com l'introductor a l'Estat de 'l'autèntica pasta italiana'. Al 2012 va crear Franquicias La Piamontesa amb un model de control de tot el procés de producció que passa per disposar de mercat propi, proveïdors en origen, fabricants, cuina central i elaboració de productes que posteriorment es venen a restaurants.