Publicat 22/04/2018 19:52

Omella en la presentació del Pla Pastoral: "Aquesta societat secularitzada necessita l'aire fresc de l'Evangeli"

Agencia Catalana de Noticias
ACN

L'arquebisbat de Barcelona s'obre a agnòstics, no creients i fidels d'altres religions per tal de difondre el missatge de l'Església cristiana

ACN

Barcelona.-El cardenal arquebisbe de Barcelona, Joan Josep Omella, ha assenyalat que "la societat, que diuen que està secularitza i desèrtica, necessita l'aire fresc de l'Evangeli". Així ha volgut animar Omella als membres i feligresos de l'arxidiòcesi a treballar en la difusió d'aquest missatge, que des d'avui compta amb una nova eina. Amb el títol 'SORTIM! Orientacions i propostes per a una conversió pastoral', el nou pla pastoral té una voluntat d'obertura, ja que ha comptat amb aportacions diverses més enllà de la comunitat cristiana, i perquè també té present a les persones no creients, agnòstiques o d'altres religions. El pla es divideix en cinc eixos: Jesucrist, els joves, els pobres, la fraternitat i la discernitat.

El pla pastoral s'ha presentat oficialment en un acte diocesà que s'ha celebrat aquest diumenge a la tarda la Basílica de Santa María del Mar de Barcelona, cerimònia a la que han assistit 1.100 persones.

Contingut patrocinat