Publicat 01/11/2020 12:48

Més de 3.700 persones visiten el cementiri de Lleida amb cita prvia en un Tots Sants amb menys afluncia de gent

Pla obert d'un cartell que indica la direcció de sortida del cementiri de Lleida, que a causa de la covid-19 enguany s'ha ubicat a la porta del carrer Almeria, l'1 de novembre de 2020 (Horitzontal)
Pla obert d'un cartell que indica la direcció de sortida del cementiri de Lleida, que a causa de la covid-19 enguany s'ha ubicat a la porta del carrer Almeria, l'1 de novembre de 2020 (Horitzontal) - Anna Berga (ACN)

La Paeria rep més de 5.700 sollicituds per entrar al recinte en els darrers dies

ACN

Lleida.-El cementiri municipal de Lleida viu aquest diumenge una jornada atípica de Tot Sants amb menys afluncia de visitants a causa del context de pandmia. El principal canvi respecte anys anteriors, és que entre divendres i diumenge la ciutadania que vol accedir al recinte ha de demanar cita prvia amb l'objectiu d'evitar aglomeracions, entre altres mesures de seguretat. La Paeria ha rebut més de 5.700 sollicituds, 3.700 de les quals per aquet diumenge. Des de primera hora s'ha vist un degoteig constant de gent que ha anat a més a mesura que s'apropava el migdia. Alguns visitants han explicat que malgrat la situació actual s'han acostat al cementiri perqu "és una tradició".