Publicado 24/03/2019 18:03

Més de 30.000 persones visiten el B-Travel en una edició que el consolida com a referent del turisme d'experincies

Agencia Catalana de Noticias
ACN

La fira compta amb uns 200 expositors en representació de les comunitats autnomes i 40 destinacions internacionals

ACN

Barcelona.-Més de 30.000 persones han visitat fins aquest diumenge el saló B-Travel en una edició que el consolida com a referent del turisme d'experincies. Durant tres dies de portes obertes a la Fira de Barcelona, uns 200 expositors han participat del saló representant més de mil empreses del sector, totes les comunitats autnomes i 40 destinacions internacionals. El turisme de proximitat dins de Catalunya o en altres territoris com Andalusia i Canries han estat dels més demandats entre els assistents, que han pogut accedir a ofertes i promocions per organitzar les seves properes vacances. A nivell internacional, Itlia, Frana o Polnia novetat d'aquesta edició són les que han despertat un major inters.

Més enll d'Europa, altres destinacions que també han estat molt sollicitades han estat Cambodja, la Xina, Indonsia i els pasos d'frica. A més, altres ofertes que han rebut una atenció especial per part dels assistents han estat les relacionades amb el turisme genealgic, que vincula l'estudi de la histria familiar amb el seu origen geogrfic; o el turisme industrial, que posa en valor el llegat histric de zones industrialitzades com a atractiu turístic.L'espai B-Delicious, una de les rees més concorregudes de la fira, ha servit més de 40.000 degustacions de més d'un centenar de tapes d'arreu del món: des de delícies de la Campnia italiana fins a la botifarra dola amb mel de Tossa de Mar, passant pels mochis japonesos, el falfel rab o la shakshuka israeliana.A part, el centenar d'ofertes i descomptes del B-Travel Passport o d'expositors com Altar, B the Travel Brand, Level, RACC, Renfe o Vueling han dinamitzat les contractacions en el marc del saló.La directora del B-Travel, Marta Serra, ha apuntat que la fira demostra que el turisme d'experincies "segueix creixent" i que el viatger catal "dona una gran importncia a les vivncies i a les sensacions". Serra també ha assegurat que "la majoria d'expositors" han transms la seva intenció de seguir apostant per B-Travel com "la gran plataforma de viatges per al mercat catal". Pel que fa a la vessant professional del saló, la jornada B-Travel.Font, on es va debatre sobre l'impacte de la transformació digital en el sector turístic, va comptar amb la primera edició de la TravelTech Startup Competition, organitzada per Innovation Hub Travel Edition, una iniciativa de Mobile World Capital Barcelona i el Gremi d'Hotels de Barcelona, i l'acceleradora d'empreses emergents Conector. El B-Travel ha congregat durant els tres dies més d'un miler de professionals.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés