Publicado 11/06/2019 18:00

Mercadona llana un nou servei de compra en línia a Barcelona

Un centre logístic a la Zona Franca abastir la ciutat i continuar un model que es va estrenar a Valncia l'any passat

ACN

Barcelona.-La cadena de supermercats Mercadona ha llanat aquest dimarts un nou servei de compra en línia a Barcelona comenant per quatre codis postals dels districtes de Sarri-Sant Gervasi i de les Corts. En funció de l'evolució del projecte, l'empresa anir expandint l'operativa a altres zones de Barcelona i possiblement a municipis dels voltants en els propers anys. Un centre logístic situat a la Zona Franca abastir la ciutat i continuar amb un model de subministrament que la companyia presidida per Juan Roig va estrenar a Valncia l'any passat. Després d'haver rebut una inversió de set milions d'euros, aquest magatzem, anomenat 'rusc', donar feina a 92 persones en inici. S'estima que aquest nombre incrementi fins als 350 treballadors "en els mesos vinents".

El centre operatiu té 10.500 metres quadrats, 2.500 dels quals estan destinats a productes frescos i a una rea d'emmagatzematge en fred per a productes refrigerats i congelats que requereixen temperatures inferiors als 20 graus sota zero. Els productes frescos es reben i preparen el mateix dia de lliurament al client.Addicionalment, en el nou magatzem logístic s'han incls elements que redueixen el consum energtic, com ara panells solars i allaments especials per a la zona de magatzem de fred.Mercadona disposa, de moment, d'una flota de 50 vehicles propulsats per gas amb tres models que permeten transportar fins a quinze, nou o cinc comandes per viatge en funció de la mida. La cadena manté la tarifa en 7,21 euros per comanda i l'horari de lliurament s'amplia de 7h00 a 22h00, de dilluns a dissabte, en franges d'una hora a partir de l'endem d'haver fet la compra.Els equips dedicats al desenvolupament informtic, el disseny, el producte, la logística i l'atenció al client romandran a la seu a Valncia, des d'on donaran servei també al projecte digital de Barcelona.La directora general del projecte de compra en línia de Mercadona, Juana Roig, ha assegurat en un comunicat que el llanament del servei de compra en línia a la ciutat de Barcelon ve precedit per l'"xit" que ha tingut a Valncia, on est disponible des de fa un any. Mercadona preveu llanar la nova compra digital a Madrid a principis del 2020.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés