Mediapro incrementa un 20% la seva facturació pel creixement de la seva activitat internacional

Publicado 11/4/2019 14:22:57CET

Ha adquirit, entre d'altres, les drets de la lliga francesa de futbol i del Mundial de Qatar

ACN

Barcelona.-La productora Mediapro ha anunciat aquest dijous una facturació de 1.967 milions d'euros durant el 2018, xifra que representa un increment del 20% respecte l'any anterior, gràcies a l'expansió de la seva activitat internacional. L'ebitda recurrent es va situar en els 222 milions d'euros, davant els 190 MEUR el 2017; mentre que les inversions van arribar als 69 milions d'euros i el deute net va arribar als 442 milions d'euros. Durant l'exercici anterior, la productora va adquirir els contractes de les Lligues 1 i 2 de França i el Mundial de Qatar, a més de la lliga canadenca i d'augmentar la producció de continguts. A més, afegeix l'empresa en un comunicat, s'ha consolidat la seva expansió en la divisió e-sports. La plantilla s'ha incrementat el 2018 fins els 6.695, dels quals 4.765 a l'Estat, i s'han incorporat 1.080 nous treballadors, dels quals 701 a Espanya.

De cara el 2019, el dels 25 anys de la productora, el grup s'ha fixat com a objectius continuar el creixement tant orgànic com inorgànic en totes les seves divisions, expandir les seves activitats a Llatinoamèrica, consolidar la presència a Àsia i explotar els drets de la lliga francesa, entre d'altres.

L'actualitat més visitada a Aldia.cat

www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2019 Europa Press. Està expressament prohibida la redistribució i la redifusió de tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense previ i exprés consentiment.