Publicat 15/12/2016 16:21

L'outlet de Viladecans suma 3.000 metres quadrats a la seva oferta comercial coincidint amb la campanya de Nadal

A partir d'avui i fins el 28 de febrer el centre ofereix descomptes addicionals de fins el 80%

ACN

Viladecans.-L'outlet de Viadecans (Baix Llobregat), inaugurat el passat octubre, ha incrementat la seva superfície comercial en 3.000 metres quadrats coincidint amb la campanya de Nadal amb nous establiments de moda i restauració. Entre les noves botigues de moda hi ha marques com Alcott, Buff, la catalana Etxart & Panno, G by Guess, Gutteridge, Harmont & Blaine, La Casa de Sogni i Underblue. En l'apartat gastronòmic obren Puro Gusto i GreenVita. Per celebrar el seu primer Nadal, el centre oferirà fins el 28 de febrer descomptes addicionals de fins el 80%. A més, fins el 5 de gener s'oferirà als visitants un servei gratuït d'empaquetatge per tal que els clients puguin endur-se els regals embolicats.

Junt amb l'increment de la superfície comercial, l'outlet segueix sumant serveis a la seva oferta incorporant la figura d'un estilista i 'personal shopper' que assessorarà els visitants en matèria d'estil i tendències.