Actualitzat 03/07/2018 14:57

L’Ajuntament de Premià de Mar entrega a la policia espanyola contractes i factures relacionades amb Aplicacions Gespol

La Fiscalia Anticorrupció investiga si ha comès alguna irregularitat en la contractació d’aplicacions informàtiques per gestionar el trànsit

ACN

Premià de Mar.-L’Ajuntament de Premià de Mar (Maresme) ha entregat a la agents de la policia espanyola diversos contractes i factures en paper relacionades amb Aplicacions Gespol, requerides en el marc de l’operatiu desplegat per la Unitat de Delinqüència Econòmica i Fiscal (UDEF) per investigar un possible frau en la contractació de serveis a aquesta empresa. En un comunicat, el consistori ha detallat que dos agents de paisà s’han personat a la casa de la vila per reclamar aquesta documentació, que se’ls ha lliurat amb “total col•laboració”. La investigació l’encapçalen la Fiscalia Anticorrupció i el Jutjat d’Instrucció número 2 de Badalona, amb l’objectiu d’esclarir presumptes irregularitats en l’adquisició d’aplicacions informàtiques de Gespol relacionades amb la gestió del trànsit, com semàfors i radars. S’han fet entrades a diferents municipis de Catalunya i l’estat espanyol.

Segons la Fiscalia Anticorrupció, els fets investigats podrien constituir delictes de prevaricació administrativa, frau a l'administració pública, revelació d'informació privilegiada, malversació de fons públics, tràfic d'influències, suborn, falsedat documental per funcionari públic i per particular, alteració del preu de concurs públic i pertinença a organització criminal.

Contingut patrocinat