Pueyo considera que la comunicació institucional ha de ser "tica i útil" i no "un instrument de propaganda del govern"
ACN
Lleida.-L'Ajuntament de Lleida deixar de publicar la revista en paper 'La Paeria', després de 30 anys d'existncia i s'estalviar així 88.000 euros l'any, la xifra per la qual s'havia contractat l'edició, impressió i distribució dels darrers onze números a una agncia de comunicació externa. L'alcalde de Lleida, Miquel Pueyo, entén que la comunicació institucional ha de ser "tica i útil" i s'ha de limitar a "divulgar informacions d'inters ciutad i a promoure valors i actituds cíviques". En aquest sentit, considera que fins ara la revista s'ha usat com a "un instrument de propaganda del govern i del discurs polític que ha guanyat les eleccions". La decisió, a més, respon a la defensa d'una gestió més ecolgica i sostenible dels recursos, que defensa el nou equip de govern municipal.
L'alcalde ha assenyalat que, des que són al capdavant de la Paeria, estan eliminant totes les despeses "suprflues" que s'han trobat de l'anterior mandat. Una d'elles, explica, és la revista mensual en paper, ja que no respon als interessos dels ciutadans i ciutadanes i s'ha quedat "desfasada" davant la nova política comunicativa institucional que es vol impulsar en l'mbit municipal. A partir d'ara, la Paeria, afegeix, apostar per una política comunicativa "més directa i interactiva" amb un major protagonisme de les noves tecnologies i les xarxes socials."El discurs d'una institució com la Paeria no pot ser el discurs del partit polític que ha guanyat les eleccions", lamenta Pueyo. Una institució com la Paeria, destaca, ha de ser "símbol i actor de la sobirania popular i del servei públic". "Aquesta és la meva opció, aquesta és l'opció del govern municipal sorgit del Pacte de Sant Joan", ha dit el paer en cap.