Publicado 31/05/2019 10:21CET

L'Ajuntament de Barcelona treu a concurs un contracte de publicitat del Bicing

El consistori obre la possibilitat que hi hagi diferents marques i espera recaptar més de 2 MEUR

ACN

Barcelona.-L'Ajuntament de Barcelona va treure divendres a concurs públic el contracte de publicitat del Bicing, segons ha avanat 'La Vanguardia' i han confirmat fonts municipals a l'ACN. El consistori espera recaptar més de 2 MEUR. El contracte, que ser vigent a partir del 2020, permet l'entrada de diverses marques, tot i que també preveu el patrocini global per un valor d'1,7 milions. La licitació es reparteix en diferents lots i obre la possibilitat que hi hagi diversos patrocinadors, amb marques diferenciades per a les bicicletes elctriques i les mecniques, així com per a les estacions. De fet, es permet que hi hagi un sponsor diferent per a cada parada de la xarxa. Hi ha estacions més cares que altres, en funció de la ubicació, amb un preu de partida mínim anual de 35.000 euros.

S'exclouran les ofertes de marques relacionades amb la venda d'alcohol i tabac, les casos d'apostes, la pornografia, els partits polítics, els sindicats i les entitats socials i associatives. Hi ha entre 20 i 50 estacions que el consistori calcula que poden despertar l'inters dels anunciants. Si cada estació fos patrocinada la recaptació seria rcord, d'uns 15 MEUR, per des de l'ajuntament estimen que inicialment es patrocinaran unes 25.

www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2020 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés