Publicado 31/5/2019 10:21:47 +02:00CET

L'Ajuntament de Barcelona treu a concurs un contracte de publicitat del Bicing

El consistori obre la possibilitat que hi hagi diferents marques i espera recaptar més de 2 MEUR

ACN

Barcelona.-L'Ajuntament de Barcelona va treure divendres a concurs públic el contracte de publicitat del Bicing, segons ha avançat 'La Vanguardia' i han confirmat fonts municipals a l'ACN. El consistori espera recaptar més de 2 MEUR. El contracte, que serà vigent a partir del 2020, permet l'entrada de diverses marques, tot i que també preveu el patrocini global per un valor d'1,7 milions. La licitació es reparteix en diferents lots i obre la possibilitat que hi hagi diversos patrocinadors, amb marques diferenciades per a les bicicletes elèctriques i les mecàniques, així com per a les estacions. De fet, es permet que hi hagi un sponsor diferent per a cada parada de la xarxa. Hi ha estacions més cares que altres, en funció de la ubicació, amb un preu de partida mínim anual de 35.000 euros.

S'exclouran les ofertes de marques relacionades amb la venda d'alcohol i tabac, les casos d'apostes, la pornografia, els partits polítics, els sindicats i les entitats socials i associatives. Hi ha entre 20 i 50 estacions que el consistori calcula que poden despertar l'interès dels anunciants. Si cada estació fos patrocinada la recaptació seria rècord, d'uns 15 MEUR, però des de l'ajuntament estimen que inicialment es patrocinaran unes 25.