Publicado 7/8/2019 13:57:45 +02:00CET

L’Ajuntament de Barcelona resol 283 conflictes veïnals amb apartaments turístics en 2019

Agencia Catalana de Noticias
Agencia Catalana de Noticias - ACN

Un equip format per quatre persones actua en habitatges turístics amb queixes recurrents a través de la mediació

ACN

Barcelona.-El Servei municipal de Convivència i Turisme, un servei de mediació entre els propietaris d’habitatges d’ús turístic legals i l’Ajuntament, ha resolt en els seus set primers mesos de funcionament 283 conflictes veïnals amb apartaments turístics. Es tracta d’un servei personalitzat i individualitzat, emmarcat dins el Pla Estratègic de Turisme 2020, que té com a objectiu facilitar la convivència entre els veïns i els turistes a la ciutat. Les problemàtiques principals han estat provocades per sorolls i algunes de les mesures que s’han promogut han estat la instal·lació de sonòmetres, o la contractació d'agents nocturns. El servei es destina a tota la ciutat, encara que es prioritza en districtes amb més volum d’apartaments turístics, com a Ciutat Vella o l’Eixample.


el més llegit

  1. 1

    Mor l'actor Quim Lecina, confundador del Teatre Lliure

  2. 2

    Josep Bargalló: "Totes les escoles acolliran els alumnes de famílies que ho necessitin"

  3. 3

    Sánchez espera reprendre al juliol la taula de diàleg amb la Generalitat de Catalunya

  4. 4

    L'Ajuntament de Barcelona és la institució "millor valorada" durant la pandèmia

  5. 5

    Catalunya suma 12.269 morts per coronavirus, 28 l'últim dia