Publicado 07/08/2019 13:57CET

LAjuntament de Barcelona resol 283 conflictes venals amb apartaments turístics en 2019

Agencia Catalana de Noticias
Agencia Catalana de Noticias - ACN

Un equip format per quatre persones actua en habitatges turístics amb queixes recurrents a través de la mediació

ACN

Barcelona.-El Servei municipal de Convivncia i Turisme, un servei de mediació entre els propietaris dhabitatges dús turístic legals i lAjuntament, ha resolt en els seus set primers mesos de funcionament 283 conflictes venals amb apartaments turístics. Es tracta dun servei personalitzat i individualitzat, emmarcat dins el Pla Estratgic de Turisme 2020, que té com a objectiu facilitar la convivncia entre els vens i els turistes a la ciutat. Les problemtiques principals han estat provocades per sorolls i algunes de les mesures que shan promogut han estat la installació de sonmetres, o la contractació d'agents nocturns. El servei es destina a tota la ciutat, encara que es prioritza en districtes amb més volum dapartaments turístics, com a Ciutat Vella o lEixample.


www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2021 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés