Publicado 30/7/2019 20:18:55 +02:00CET

L'agència de publicitat Ogilvy s'alia amb Barcelona Tech City i obre un espai de treball a la seu de l'associació

Agencia Catalana de Noticias
Agencia Catalana de Noticias - ACN

L'objectiu de la publicitària és acostar-se a l'ecosistema emprenedor i tecnològic de la capital catalana

ACN

Barcelona.-L'agència de publicitat i comunicació Ogilvy s'ha unit a Barcelona Tech City en qualitat de partner corporatiu i ha obert un espai de treball a la seu central de l'associació, al PIER 01 a la Barceloneta. Barcelona Tech City és una associació privada sense ànim de lucre que representa més de 900 empreses dels sectors digital i tecnològic amb base a Barcelona. El CEO de Barcelona Tech City, Miquel Martí, i el vicepresident d'Ogilvy a Espanya i CEO d'Ogilvy Barcelona, Jordi Urbea, han signat el conveni de col·laboració aquest dimarts. La iniciativa "ens permet apropar-nos encara més a l'ecosistema emprenedor i tecnològic de Barcelona", ha afirmat Urbea.

Ogilvy compta amb 131 oficines a 83 països i està present a Barcelona des de fa més de 40 anys. Té més de 500 empleats a Espanya, 176 dels quals a les oficines d'Ogilvy a Barcelona ubicades al 22@.