Publicat 21/10/2020 19:32

José Luis Aguil revalida el crrec de secretari general de la UGT Terres de Lleida

Pla mitj on es poden veure els membres de la nova comissió executiva de la UGT Terres de Lleida, amb José Luis Aguil al capdavant, el 21 d'octubre de 2020. (Horitzontal)
Pla mitj on es poden veure els membres de la nova comissió executiva de la UGT Terres de Lleida, amb José Luis Aguil al capdavant, el 21 d'octubre de 2020. (Horitzontal) - Cedida per la UGT Terres de Lleida (ACN)

Amb el 65,7% dels vots, davant la candidatura de Demelsa Mateos, fins ara secretria d'Orgnaització

ACN

Lleida.-La UGT Terres de Lleida ha celebrat aquest dimecres l'11 Congrés en el qual s'ha escollit de nou a José Luis Aguil com a secretari general. Ha revalidat el crrec amb el 65,7% dels vots, davant el 34,3% de Demelsa Mateos, fins ara secretria d'Organització, qui ha presentat una candidatura alternativa per optar a l'elecció. Després de revalidar el crrec, Aguil s'ha mostrat agrat per la confiana dipositada pels delegats sindicals. El projecte que planteja preveu eixos que giren al voltant de l'augment de l'afiliació, la implicació de les dones i els plans d'igualtat, la sindicalització dels 18 punts del Objectius del Desenvolupament Sostenible de les Nacions Unides i fer més visible la UGT a Lleida.

La resta de membres de la Comissió Executiva són: Anna Belen López, secretria d'Organització, Ramon Moreno, secretari de Política Social i Ocupació, Maria Llusa Auss, secretria de la Dona i Polítiques d'Igualtat, i Amparo Vidal, secretria d'Acció Sindical i Formació.El secretari general de la UGT de Catalunya, Camil Ros, també ha participat al Congrés i ha volgut deixar constncia de la gran tasca que s'est fent com a sindicat, al llarg dels 133 anys d'histria, per més ara arran de la pandmia de la covid-19.